Kort information, eller Varför bloggen ser helt vimsig ut
Som ni förmodligen ser (svårt att missa...) har den där jäkla panoramareklamen återvänt till min blogg. 
Det är inte jag som har valt det, och det är inget som är fel. Det är helt enkelt så att min Pro-prenumeration gått ut. Köpte ju PRO för 3 månader i början av året, och nu har den perioden alltså gått ut.
Därför ser bloggen helt vrickad ut, i och med att panorman hamnar ovanför menyn.
 
Tanken är att jag ska förlänga mitt Pro med 3 månader till, men när jag gick in på Prosidan -alltså där man köper tjänsten så finns inte rutorna med "paketen" kvar. Jag hittar ingenstans där jag kan förlänga mitt Pro.
Har mailat blogg.se, men tills jag får svar från dem måste bloggen tyvärr se ut såhär.
 
Ville bara meddela detta, så ni vet att tanken är att reklamen kommer att försvinna inom sinom tid :-)
 
Det som är så jobbigt är att det är fredag (första gången jag stör mig på att det är fredag...) är att jag antagligen inte kommer att få något svar förrän på måndag eller tisdag; efter helgen i alla fall. Det betyder att jag kommer vara tvungen dras med att bloggen ser ut såhär hela helgen, och det verkligen STÖR mig!
Nåja, inte så mycket att göra åt saken än att säga "jaså"...
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?