Kraftig prognos för Norrsken!
Jag upptäckte nyss något som sannerligen fick mig att glömma problemen med min blogg... Bara TITTA på denna kartan! Norrskensprognosen för imorgon (lördag) ligger så högt som en 6:a!! Tror bara det har varit så högt en enda gång sedan jag började googla på just norrskensprognoser. Love it! ♥
Och har nu sett så otroligt långt det sträcker sig...
Nu är det ju inte säkert att det blir så (norrsken är ju aldrig helt säkert), men man ska ju kunna se det nästan i hela Sverige, om man har tur!!
OCH Piteå ligger verkligen MITT i det grönaste fältet, vilket jag misstänker betyder där norrskenet syns kraftigast, om det syns.
 
Jag hoppas så INNERLIGT att det inte blir övermulet imorgon! Dock skulle det inte förvåna mig, inte alls, då det varit så de senaste gångerna. Har inte kunnat se norrsken under hela 2016, även om jag vet att prognosen varit ganska stor flera gånger under året.
 
Åh! Håll tummarna tillsammans med mig att jag ska få chansen att se detta ljuvliga fenomen imorgon!
För även om man sett det flera gånger så blir man sannerligen aldrig less. ♥
 
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?