Saknad
Idag är det den 5:e februari, och det betyder att min lilla bubbis skulle ha fyllt så mycket som 10 år.
Lucky -världens finaste lilla Cavalier king charles spaniel.
Jag saknar dig verkligen.
Jag saknar att, när jag kommer hem, mötas av en yvig, viftande plym till svans med tillhörande überglad hund. 
Det är sannerligen det allra bästa att mötas av när man kommer hem. Det gör till och med den jobbigaste och längsta dagen solig och glad igen. 

Idag skulle du ha fyllt 10 år. 
Grattis på födelsedagen! Hoppas du springer runt allt du bara vill tillsammans med en massa kompisar där på andra sidan. Kanske har du träffat Luna igen? 
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag förstår att saknaden är stor... ♥

Svar: Ja, jag saknar honom verkligen! Ännu mer vissa dagar; som t.ex. igår... dagen då han skulle ha fyllt 10 år.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Usch, så tråkigt att den fina hunden inte längre lever. Jag bävar för den dag vi måste säga hej då till vår snart 11-årige hund.

Svar: Ja, då och då kommer saknaden verkligen över mig, trots att det var så pass länge sedan (maj 2014) han somnade in. Saknaden är alltid lite extra stor speciellt när jag kommer hem, då han alltid brukade möta mig med svansen så snabbt viftande att man trodde den skulle gå av ;-)
Och speciellt sådana dagar som den 5:e februari -hans födelsedag.

Så jag förstår att du bävar inför den dagen då din hund inte finns längre. För trots att man vet att den dagen kommer så går det knappt föreställa sig livet utan sin bästa vän (hunden ÄR sannerligen människans bästa vän!)

Hoppas du haft en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?