Wedding details
Tänkte att jag skulle publicera ett inlägg med lite positivare ton än det förra. Känns som att det är ett bättre sätt att avsluta dagen på.
Dessa bilder är som ni säkert förstår inte nytagna, utan det är ett urval av de jag fotade på min systers bröllop i september 2015. Lade ju ut ett fåtal strax efter den helgen, men efter det har det inte blivit av att visa några fler.
Dock kommer jag inte att lägga ut några fler porträtt, då brudparet helst inte vill det. Vilket jag naturligtvis respekterar. Jag lägger aldrig ut bilder jag fotat av någon annan utan tillåtelse! Vill bara nämna det för eventuella framtida personer jag kommer fota.
 
Sådär; nog med snack.
Nu avslutar vi dagen med en liten bildbomb med detaljer från ett septemberbröllop...
 
Till vänster: Förlovningsringen.
Till höger: Vigselringen.
 
Visst är det vackert på Storstrand!
Detta är utsikten från festlokalen, och Strandkapellet (där vigseln hölls) syns längst upp till vänster i bild.
 
Min syster hade gjort tårtorna själv :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

fina bilder

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad duktig du är, Erica. Så otroligt vackra bilder! Snyggt redigerade också, såklart.
Härligt att din syster har en så duktig familjefotograf i dig!
OCH hon kan minsann baka tjusiga tårtor. WOW!!

Svar: Tack! Vad glad jag blir av din kommentar :-D
Jag känner mig riktigt nöjd med bilderna från detta bröllop! Speciellt om jag jämför med de två bröllop jag fotat tidigare så är det verkligen en enorm skillnad på bildkvalitén :-)

Ja, visst var tårtorna fina!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Du är en sån duktig fotograf. :) Underbara bilder!

Svar: Tack! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?