8 första
Ni som följt min blogg kommer kanske ihåg att jag inför 2015 anmälde mig till temat 365 foton, alltså "1 foto per dag i ett år". Det var tredje året, och min inställning då var tredje gången gillt eller sista gången.
Och det har jag hållit fast vid hela året, då projektet för min del rann ut i sanden i typ Mars-April.
Men när jag i december fick ett mail om att det från och med den dagen gick att anmäla sig till 2016 års utmaning började jag tveka.
Å ena sidan hade jag bestämt mig för att hoppa över utmaningen, men å andra sidan tycker jag ju att sådant är så roligt. Och jag VILL verkligen lyckas gå i mål i den utmaningen någon gång i livet ;-)
Därför blev det i alla fall så, i ett svagt ögonblick runt jul, att jag anmälde mig till ytterligare ett år.
Och nu är jag alltså igång...
 
Detta är mina åtta (8) första bidrag till 2016 års fototema, och min blogg tillängnad just temat kommer ni till genom att klicka här.
 
1. Lösning
 
2. Stad i ljus
 
3. Nattbild
 
4. These boots...
 
5. Hej!
 
6. Isblommor
 
7. Vinterdag
 
8. Vinterväg
Era fantastiska kommentarer!
1

Härliga bilder. :)

Svar: Tack! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?