100 kronor semesterrabatt!
 
Om någon var in här på min blogg för några veckor sedan kanske ni minns att jag körde en "kampanj" eller vad man ska kalla det, gällande mina bloggdesigner.
Nu tänkte jag att jag skulle köra en till sådan omgång -med en semesterrabatt på 100kr om ni beställer en bloggdesign av mig under hela JULI månad.
 
Hoppas det är någon som känner för att ta tillfället i akt, för jag känner verkligen hur det kliar i designfingrarna :-D
Via denna länk kan ni läsa mer om hur ni beställer och vad som ska finnas med i beställningsmailet.
 
 
OBS! Jag kom på att jag ju lagt till att man kan beställa endast header också, och jag vill bara meddela att denna semesterrabatt INTE gäller om man beställer bara en header. Det kostar 200kr att beställa en sådan.
Era fantastiska kommentarer!
1

Visst kan man beställa endast en header?

Svar: Ja, det går bra att beställa bara en header. Så länge jag vet måtten på bloggen, så inte headern blir för liten/för stor. Och bloggar man någon annanstans än blogg.se skickas headern via mail och så personen måste lägga in den själv (jag kan bara blogg.se´s stil -och kodmallar för tillfället) :-)


Priset för endast en header: 200kr
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?