An awesome way to start the weekend!
Så var det fredag igen då. Och som alla vet så betyder ju fredag HELG!
I alla fall för de allra flesta. Självklart finns det ju arbeten där man har schemalagda helger, men för mig och många andra betyder fredag helg :-D
 
Jag fick dessutom en mycket trevlig överraskning när jag kom hem från jobbet och satte mig en stund framför datorn...
Hade nämligen 2-3 nya kommentarer på ett inlägg från början av juli, och min besöksstatistik hade skjutit i höjden (för närvarande har 42 unika besökare varit in här på min blogg)!
Jag hade även ett sådant "PM" man får på sin översikt ibland när blogg.se meddelar något.
Och den här gången handlade det om att mitt nostalgiinlägg blivit utvalt av blogg.se för att synas i "utvalda inlägg" under Synas-rutan :-D Så otroligt roligt!! Dessa får ju alltid ligga uppe betydligt längre än en Synas, och kostar inga poäng eftersom det är blogg.se som väljer ut dem.
Det betyder även att mitt inlägg har fått en plats på STARTSIDAN!!
Jag har aldrig varit med där, så det känns otroligt kul!! :-D
 
TACK blogg.se!
Ni gjorde min (blogg)dag :-D
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Gud vad kul :D har varit på startsidan 2 gånger så vet känslan, haha.

Svar: Grattis! Vad roligt att du fått vara med på startsidan två gånger :-D Ja, visst är det en underbar känsla, speciellt som det finns så otroligt många bloggar där ute :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad roligt för dig, verkligen! Man blir verkligen motiverad när något utav ens inlägg väljs ut och får vara lite i rampljuset. Grattis :D

Svar: Tack! Ja, visst blir man motiverad när man gjort ett inlägg som får synas lite extra :-D Det känns jätteroligt!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grattis till att ditt inlägg blev utvalt och tack blogg.se för det! Då hade jag turen att hitta hit - har skickat ett mail till dig Erica! :) Kram Lisa

Svar: Tack! Vad glad jag blev för din kommentar :-D Vad roligt att du gillar mina bilder! Jag har skickat ett svar på mailet nu :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?