Där jag höll på att bli uppäten av myggor
Som ni vet vid det här laget var tanken med min fotopromenad förra veckan att fota Björkar, men som vid alla sådana fototillfällen kommer man alltid hem med en massa andra bilder också. Ni som fotar vet säkert vad jag menar :-)
Eftersom detta var på kvällen så var det så underbart ljus på sina ställen, och när det föll över t.ex. hav av blommor och gräs gick det inte att motstå att knäppa extra bilder.
Dessa foton är från en sådan plats. Kvällsljuset var helt underbart, och det gick inte riktigt att fånga på bild.
Dessutom höll jag sannerligen på att bli uppäten av MYGG under de minuterna jag tillbringade på den platsen (det var ju mitt i skogen)! Men vad gör man inte för konsten ;-P
 
Era fantastiska kommentarer!
1

hej :D jag såg att du får ett tag sedan gjorde gratis design till folk :) jag vill inte ha en design. men jag undrar hur du gör för att få profilbilden större :)

Svar: Hej!
Ja, jag gör designer :-) Dock för 500kr/st.

Tyvärr vet jag inte riktigt hur man ska göra för att få profilbilden större om man använder själva den "automatiska" koden för att man lägger in bilden via inställningarna. Jag gör profilbilden den storlek jag vill att den ska vara och sedan lägger jag in den direkt i kodmallarna.

Lycka till :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Underbara bilder - älskar bokehn!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?