En marmorerad dröm
Idag kom den! Och den är precis lika fin som jag hoppades :-D
Det kändes nästan som en tidig julafton när jag efter jobbet öppnade det vadderade kuvertet innehållande min kalender från personligalmanacka.se!
Den sidan kan man alltid lita på, enligt min erfarenhet!
 
Precis som säkert många av er har jag alltid haft svårt att hitta almanckor jag känner mig nöjd med. När jag t.ex. gick i skolan (då jag behövde dem bäst) fick jag alltid "nöja mig" med det jag kunde hitta. Men ingen kalender jag någonsin haft har jag varit 100% nöjd med. De har inte varit riktigt jag...
...TILLS jag hittade Personligalmanacka.se!
På den sidan får man designa sin egen kalender -från pärm till pärm.
Man får välja utseende på fram och baksida, inklusive om man vill ha egna bilder.
Man får välja själv vilken månad man vill att kalendern ska starta.
Man får välja hur man vill att själva kalenderbladen ska se ut. T.ex. om man vill ha dagarna i "liggande" eller "stående" format.
Man får välja vad som ska följa med.
Man får välja vad man vill ha för "extrasidor" (de sidorna som brukar vara i slutet av en kalender).
Man får välja färg på gummisnodd och linjal.
Och så vidare. Och så vidare.
 
Jag har aldrig varit missnöjd när jag beställt från den här sidan, så jag kan verkligen rekommendera er att beställa er kalender för 2017 därifrån!!
 
Detta inlägg är INTE sponsrat!
Jag skriver det bara för att jag älskar Personligalmanacka.se och genuint tycker de förtjänar all fin publicitet de kan få!!
 
 
Jag längtar till första januari...!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?