Kladdkakans dag och lite Måndagsmys
Idag är det ytterligare en sådan där återkommande temadag -Kladdkakans dag.
Och bloggare som man är måste man ju uppmärksamma det ;-) Ides dock inte ställa mig och baka, så det fick bli en från affären.
I övrigt har jag inte gjort särskilt mycket annat idag än jobbat. Efter jobbet har jag mest tagit det lugnt, som vanligt.
Men jag fixade i alla fall lite måndagsmys nu under kvällen, dvs. tände lite ljus runt om i lägenheten, och jag måste erkänna att det var riktigt mysigt med snöflingorna som samtidigt faller utanför fönstret. Att det är mörkt har faktiskt inte gjort särskilt mycket just idag.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Mysiga bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Det är så fint med levande ljus.

Svar: Ja, visst är det något speciellt just med levande ljus. Mysfaktor :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Mysigt, Erica! Sådär ska det se ut i november.
Lys upp tillvaron med levande ljus. Härligt och mysigt.

Svar: Tack! Ja, det här är verkligen årstiden då man ska gå all in med mysbelysning, speciellt levande ljus :-D Till och med jag, som avskyr vintern av hela mitt hjärta, måste erkänna att det är supermysigt med sådana kvällar :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?