Kanelbullens dag
Hejsan alla!
Idag är det tisdagen den 4:e oktober (HUUUR blev det oktober redan??) vilket betyder att det är den så kallade "Kanelbullens dag". Under dagen lär man se just kanelbullar typ överallt; både i sociala medier och i alla affärer.
Själv tänkte jag att den här dagen kunde vara en bra grej att göra en Youtubevideo av; så i söndags spelade jag in och på så sätt förberedde en bakvideo att lägga upp idag.
 
Hoppas ni får er en Kanelbulle idag :-)
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

bra tips :D

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej!
Jag har en Liebster Award till dig i min blogg. Vill du anta den blir jag glad, men absolut inget krav såklart. Säg gärna till om du gjort den så jag kan läsa dina svar!
kram på dig!

Svar: Hej! Tack tack :-D Ska kolla in den på din blogg, så återkommer jag :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Sofia
3

Kul med dina vloggar! Jag gör precis som du när det kommer till fyllningen. Jag brer smöret och sen strör jag socker och kanel för sig. ;) Ha en fortsatt trevlig helg :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
Och vad kul att höra att det är fler som gör som jag. Googlade lite inför bullbaket och såg att det tydligen är många som blandar ihop ingredienserna till fyllningen innan de brer den på degen. Så det var roligt att höra att jag inte är den enda som sätter var sak för sig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?