Min första Vloggvecka
God morgon!
Idag kan jag verkligen säga det, då klockan är så tidig som 4:55 (i skrivande stund). Men jag börjar klockan 6, och tänkte vara där en stund innan, så jag var tvungen kliva upp såhär okristligt tidigt ;-P
 
Det är alltså måndag idag, och första dagen på min första VLOGGVECKA.
Har ju sett så många på Youtube köra sådant, så jag ville testa själv. Mest för att se om jag klarar det.
Därför har nu min första vlogg för veckan kommit upp på min kanal...
Gilla, prenumerera och kommentera under videon på min kanal om ni gillar den och vill se mer.
 
Era fantastiska kommentarer!
Anonym
1

Roligt att du kör en vloggvecka! Håller tummarna för att du klarar hela veckan :)

Svar: Tack!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?