Saftiga chokladmuffins
 
Hittade några halvt bortglömda bilder på kameran från helgens muffinsbak.
Jag brukar inte bli nöjd när jag fotar ätbara saker (tycker det är så svårt med just matfotografering), men på något sätt gillade jag faktiskt dessa. Lite florsocker kan göra mycket ;-P
Satt i alla fall och strögooglade lite under en period i helgen, och hittade receptet på dessa chokladmuffins på den här sidan.
Och så saftiga som de blev så är det garanterat muffins jag kommer göra fler gånger :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Så gott det ser ut.

Svar: Tack :-) Ja, de var riktigt goda!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?