Shadows
 
Kunde inte låta bli att dra fram kameran när de nya blommorna (ja, de är konstgjorda) kastade sådana inspirerande skuggor ner på bordet ;-)
 
Som ni ser har jag även fixat med en ny design som kom upp tidigare idag.
Dels känns det skönt att ha en mer avskalad design igen, och så känns det som om förnyelse ofta brukar ge bränsle till inspirationen.
Dessutom har jag också lagt till en Gilla-knapp under inläggen igen. Så gillar ni vad jag publicerar får ni mer än gärna klicka på Gilla innan ni lämnar bloggen. Och gärna också lämna en kommentar. Det finns egentligen inget bättre för blogginspirationen och motivationen än att få feedback på sitt material :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?