Finns det något bättre än våren?
Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder såhär på morgonen, innan jag beger mig mot jobbet och veckans sista arbetsdag.
Det är alltså fredag, det är vår och solen skiner genom lövverken av skira, ljusgröna blad. Kan det bli bättre?
Sannerligen är det så att det alltid spritter i kroppen på mig när jag kliver utanför dörren och det ser ut såhär.
Dagar som dessa är vad som gör livet värt att leva (ja, jag blir alltid lite extra filosofisk när det är fredag).
 
Bilderna här är i och för sig några dagar gamla, så det har hunnit slå ut ytterligare, men denna skira grönskan är fortfarande kvar. Löven har blivit lite större, men de är ännu inte riktigt helt utslagna.
Det är dock fortfarande gode kallt, i alla fall för årstiden. Idag har det varit strax under tio plusgrader. Om jag går ut bara en kort stund går det bra, men är jag ute lite längre känns det att termometern knappt visar tvåsiffrigt.
 
Och nu måste jag göra iordning mig det sista för att sedan åka till jobbet.
Därför lämnar jag er med dessa bilder tills vi ses igen :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Det är ju verkligen så härligt att det är grönt på träden nu! Det gör sån skillnad!

Svar: Ja, visst är det underbart! Jag verkligen älskar våren :-D Håller med; det gör verkligen skillnad när det blir grönt på träden. Och framförallt när ljuset återvänt till oss. Det är speciellt det som gör mig lycklig denna tiden på året :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?