Jag är tillbaka på Youtube
Efter ett långt, ofrivilligt, uppehåll från Youtube är jag nu tillbaka på min kanal. Jag hoppas i alla fall att jag kommer igång på riktigt igen.
I onsdags vloggade jag nämligen, och sagda vlogg kom upp på min kanal igår morse; alltså torsdag. Men tänkte det kunde vara en idé att lägga upp videon här på bloggen också. Min Youtubekanal är ju, precis som bloggen, oerhört liten vilket resulterar i att det är svårt för andra att hitta den. Men lägger jag upp videon på flera av mina sociala medier (typ bloggen) kanske någon mer ser den i alla fall :-)
 
Ni får gärna gå in på min Youtube-kanal, och gillar ni den (eller kanske bara vill se hur jag utvecklas) får ni mer än gärna klicka på Prenumerera-knappen!
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?