Maxarnas fotoutmaning; Dag 3 (Ljus)
Detta är en del av Maxarnas fotoutmaning
 
 
TEMA DAG 3 – LJUS
 
Jag kunde inte begränsa mig idag... så det fick bli flera bilder till dagens tema.
Bara för att levande ljus är det bästa som finns, och för att Yankee Candle är de UNDERBARASTE ljusen i världen!! :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Så mysigt med levande ljus. :)

Svar: Ja, visst är det mysigt! Jag är inget fan av den här årstiden, men att få tända en massa ljus gör att jag kan överleva här uppe nu under vintern :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh ljus :D. Förstår precis känslan, jag har både YC och Partylite här hemma tycker det luktar godast och är bästa ljusen helt klart :). Jättefina bilder :).

Svar: Tack :-D
Ja, visst ÄR det något speciellt med YC-ljus! Jag är tyvärr väldigt kräsen när det gäller doftljus, då jag tycker de allra flesta bara luktar "budgetljus", om du förstår hur jag menar. Sådär att de luktar SÅ extra artificiellt att det "tar över" den lukt det egentligen är.
Men YC´s dofter älskar jag verkligen! Jag gillar till och med YC Vanilj, och jag har aldrig tyckt om doftljus med vanilj tidigare.

Partylite har jag känt så lite av, så jag har egentligen ingen möjlighet att säga vad jag själv tycker om dem. Men jag har förstått att de också har mycket hög kvalitet på sina doftljus. Alla jag hört som använt dem älskar dem :-)

Ha en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?