Hösten är så vacker när det inte regnar!
Era fantastiska kommentarer!
1

Älskar höstens färger! Fina bilder :)

Svar: Tack! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Oj vad mkt du har skrivit och lagt ut på sista tiden!!! SÅ fina fina bilder.
Jättefina. KUL att din blogginspo återvänt!
Hösten är underbar. Älskar den, men har nog börjat älska den ännu mer sedan jag flyttade hit. Den är så in i bomben vacker på den amerikanska östkusten. OCH solig och varm. Fantastisk.
Men, den är fin hos dig också minsann. Synd om det regnar hela tiden, förstås.
Här hos mig, och inte heller norröver, har det börjat att slå om på riktigt än. Det mesta är grönt än så länge.
Ha det så gott.

Svar: Tack! Ja, det är verkligen en boost för blogginspirationen när det slutar regna tillräckligt länge för att åka ut på en rejäl fotorunda :-D
Håller med; även om jag klagar mycket på hösten (och mest inte gillar den) så ÄR det en vacker årstid! Speciellt i år, färgmässigt. Det är mest troligt på grund av regnet, men höstfärgerna har varit lite extra sprakande. Plus att hösten har blivit förlängd; även detta säkert för att det regnat så mycket.
Nu sjunger den vackraste, mest färgglada hösten på sista versen, men det är ändå ovanligt mycket löv kvar på träden för att vara oktober. Speciellt senare delen av oktober :-)

Ha det fint :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?