Kebabpizza och bildredigering
 
God kväll!
Det är väldigt sent, jag vet. Men jag har sådan blogglust just nu att det känns som om jag skulle kunna publicera tjugo inlägg efter varandra... ;-)
Dock hade jag inte tänkt lägga ut något djupare inlägg den här tiden på kvällen, så det får mest bli en liten kvällshälsning till er.
Vad gör ni denna lördagskväll i slutet på oktober?
Hemmamys? Tidigt halloweenfirande?
Eller har ni kanske hunnit gå och sova (i så fall är jag ju medveten om att ni inte kan svara ;-P) ?
 
Och har ni gjort något särskilt under dagen?
Själv känns det som om jag inte gjort ett skit. Även om det inte är sant, då jag faktiskt har redigerat bilder hela eftermiddagen/kvällen, så känns det som om jag slöat bort hela lördagen.
I alla fall; när jag redigerat ett x antal timmar kände jag hur magen började göra sig påmind. När jag redigerar fastnar jag totalt i detta och det blir oftast så att jag inte äter något under den tiden.
Klockan var dock typ sju på kvällen och jag ides inte ställa mig och tillaga något, så det fick bli en lördagspizza. Kebab.
Vet egentligen inte hur jag kom in på just den typen av pizza. Har aldrig ens gillat kebab tidigare, men sedan någon månad tar jag endast det de gånger jag beställer pizza.
Skitgott är det i alla fall :-D
Vilken är din favoritpizza?
Eller tycker du inte om maträtten alls? 
 
Hoppas ni haft en fin lördag allihopa i alla fall, och att ni får en trevlig/mysig/lugn/avkopplande söndag!

Era fantastiska kommentarer!
1

God mat och redigering låter som en helt okej lördagkväll ändå! :) Brukar vara min favoritkvällssyssla, men denna lördag bjöd på något helt annat. Jag åkte med min man, syster och hennes sambo till Sala Silvergruva och gick på skräcknatts promenad 155 m under jord. En riktigt spännande och imponerande upplevelse :D
Dagen bjöd på lugn i övrigt, tom en liten powernap innan vi åkte :)

Svar: Ja, inte det värsta sättet att spendera en lördagskväll ändå :-) Och din dag/kväll låter också trevlig. Roligt när en gör något en inte brukar göra :-)
Hoppas du får en fortsatt mysig helg/söndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?