Mitt nya bloggplace
I lördags var jag på IKEA i Haparanda. Alltid lika kul, speciellt med rätt sällskap :-)
Den här gången hade jag faktiskt inget specifikt planerat att köpa, utan jag tänkte bara kika runt lite.
"Kika runt lite" slutade dock på drygt 600 kr ;-P
Däribland hittade jag faktiskt ett NYTT SKRIVBORD! Och inte bara det; bordet uppfyllde alla mina krav...
Det var enkelt, vitt, inte längre än 1 meter (får inte vara längre med tanke på var jag planerade att placera det) och framförallt var det BILLIGT!
Inklusive bordskiva och ben (såldes separat) kostade skrivbordet 179 spänn!
DET är för billigt för att strunta i :-D
Dessutom fick jag ÄNTLIGEN kasta ut min fula, träfärgade, nerslitna pjäs. Ni anar inte vilken tillfredsställande känsla det var att plocka isär något jag hatat i typ 10 år!
 
Min nya lilla kontorshörna blev helt perfekt!
Min nya lilla kontorshörna blev precis som jag sett den framför mig (så gott som, då det bara återstår att måla den lilla byrån ovanpå vit. Och kanske byta ut ett av ljusen till en liten grön växt).
 
Så...
...låt mig presentera mitt nya lilla bloggplace!
Jag kanske till och med kan få tillbaka lite bloggmotivation nu? Kanske.
Eller eh... who am I kidding?
Nåja, detta skulle vara ett positivt inlägg.
 
Återigen:
Min Nya Bloggplats...
 
 
Ja, jag tittar på "Full house" ;-) Hade ärligt talat aldrig sett den förut (men jag har naturligtvis vetat vad det är), men de senaste två månaderna har jag hunnit se den typ två gånger igenom ;-)
Också... lexikonet under datamusen är numera utbytt till en vit musmatta.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad fint det blev! Det skrivbordet har jag också :)

Svar: Tack! Ja, jag är sååå nöjd med det nya :-D Har önskat mig ett vitt hur länge som helst, och hatat mitt gamla, slitna hörnskrivbord från Jysk. Så det är sannerligen en fröjd att sitta vid datorn nu :-D
Hoppas du får en mycket fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?