SmalltownSwede
 
God kväll!
Tänkte bara flika in här en stund och passa på att pusha lite för det nya Instagramkonto jag öppnade idag.
Har ju mitt ordinarie, i vilket jag hej vilt blandar sämre mobilbilder med Canonbilder, men kände att jag ville prova på att driva ett lite mer kvalitativt konto.
 
Därför öppnade jag SmalltownSwede.
Här kommer jag endast att lägga upp bilder fotade med systemkameran. Bilder jag verkligen är nöjd med.
Tidigare idag har jag suttit med mitt bildarkiv några år tillbaka och lagt in lite godbitar, mest för att ni som klickar er in inte ska mötas av ett tomt konto ;-)

Gillar ni vad ni ser får ni gärna följa mitt nya konto. Har en liten dröm om att nå kanske 100 följare innan helgen är slut. Orealistiskt kanske, men "dream big is the way to go", right?
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag följer! Tycker mycket om att titta på dina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du följer mitt nya konto :-D
Jag har ganska länge funderat över att starta ett instagramkonto med lite mer kvalitativt content, så nu provar jag :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Kul Erica!!
Ska försöka komma ihåg att söka upp det nästa ggn jag går in på Insta!!

Svar: Vad roligt :-D Detta Instagramkonto tänkte jag som sagt använda till att bara posta bilder med lite bättre kvalitet, med andra ord bilder från Canon. Just nu håller jag på att "bygga upp" min feed där, därav har det mest blivit gamla bilder. Men tanken sedan är att publicera nya bilder också, och inte bara repriserade bilder från bloggen ;-)
Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?