Snö, snö, snö och just det... mera snö!
 
Jag vet att det blivit mycket (kanske för mycket) snöbilder här på bloggis den senaste tiden. Men jag kan inte låta bli; det är ju bara så vackert som det ser ut utomhus just nu. Det har verkligen varit ett Winter wonderland så gott som konstant i två månaders tid, and now more than ever!
Det är sjukt mycket snö, och jag får nästan panik när jag tänker på att allt detta faktiskt ska tina bort senare...
Kuuuul snösmältning det kommer bli i år...
Nåja, det är tre månader bort i alla fall.
För tillfället kan vi bara göra det bästa av situationen; och det råkar visst vara att fota allt det vackra ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Hej, jättefina bilder du tar! Fota på du, det är vackert med vinterbilder :) Jag gillar också att fota men är ny både när det gäller att fota riktigt bra bilder och som bloggare. Titta gärna in på min blogg, morsanstips.blogg.se / Kram Cattis

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, det lär fortsätta bli en hel del vinterbilder om det fortsätter såhär ;-D
Tack för din kommentar och Lycka till med din blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Snön omvandlar allt och gör det så otroligt fint, så hur kan man låta bli att fota det?! :)

Svar: Precis; ställen som i vanliga fall ser ganska "platta" och tråkiga ut blir så vackra när det kommer snö :-) Och fortsätter det såhär är det förmodligen inte slut med vinterbilderna :-)
Ett stort tack för din kommentar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vad mysigt med massor av snö, jag kan gärna ta lite! :)

Svar: Ja, visst är det ändå ganska mysigt med snö. Och det är i alla fall bra för fotoinspirationen :-)
Och ja, du får då mer än gärna ta över lite! Kunde jag så skulle jag skicka ner hälften. Vi har betydligt mer än vi behöver ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vilka magiska bilder. Så fina färger och så fin stämning :)

Svar: Tack för din fina kommentar :-D Vad roligt att du gillar bilderna! Det är verkligen så tacksamt att fota just snö. Det är som att det infinner sig ett särskilt lugn när det ligger snö på marken.
Hoppas du haft en fin helg och att du får en bra kommande vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Men åh, vilka härligt fina vackra snöinlägg, helt underbara bilder !! :D

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Hoppas att du får en riktigt fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Jag önskar dig detsamma ! :)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?