The most beautiful sunrise!
Jag är inget stort fan av Öjebyn, men när det kommer till solnedgångar och soluppgångar (det senare på dessa bilder) levererar den platsen alltid!
Det är så öppet och "ute på landet"-känsla, vilket gör att det inte är en massa saker som stör.
Igår kväll körde jag verkligen RAKT IN i det här UNDERBARA ljuset!
Höll på att köra av vägen (bildligt talat), så lamslagen blev jag!
 
Bilderna gör verkligheten långt ifrån rättvisa, men det gick helt enkelt inte att fånga skönheten till 100%.
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Men guuud vilken plats! Och fantastiska bilder - snyggt fångat!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder! Det var verkligen en känsla att vara mitt i den soluppgången och fota :-D
Ja, det är verkligen fint på den platsen. Av lite olika anledningar gillar jag inte riktigt själva byn, men just där jag fotade inatt brukar det vara riktigt vackra solnedgångar och soluppgångar :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Fina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar dem :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?