GlädjeGrön
 
Den senaste tiden har vi i Sverige sannerligen haft fantastiskt väder. Det har hittills varit den perfeka våren! Går inte att säga annat.
Dessutom har det börjat bli GRÖNT nu också! Äntligen! SOM jag väntat och längtat!
På endast två dagar har allting på dessa bilder slagit ut. Två dagar.
Det tar lång tid innan det börjar här, men när det väl sätter igång... Ja, då EXPLODERAR det verkligen!
När det väl börjar grönska så går det fort. Det tar bara några dagar innan alla träd fullkomligt lyser av den här glädjespridande skira grönskan!
 
Våren är här!
Välkommen!!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?