Beställ en välgjord Bloggdesign nu!
Detta inlägg har jag publicerat tidigare, men gör det igen...
Jag vill bara påminna om att ni kan beställa bloggdesigner av mig. Jag designar utifrån Dina önskemål, och designerna är välgjorda på alla sidor (Startsida, inläggsida, kategorisida och arkivsida).
En nyhet har även tillkommit, vilket är att jag numera även kan ta emot betalningar via Swish. Mer om detta längre ner i texten...




Vill du ha en personlig design på din blogg, men inte har tid, intresse eller kunskap att fixa den själv i CSS och HTML-mallarna?
Jag gör personliga bloggdesigner utifrån dina önskemål.
Erbjudandet gäller för bloggar på blogg.se.


Jag kan fixa det mesta inom design på den här bloggportalen.


P R I S E R
Bloggdesign: 500 kr
Köp bort "Designen gjord av"-länken: 200 kr (utöver priset för bloggdesignen)
Naturligtvis ett valfritt alternativ, men det SKA framgå i beställningsmailet om du vill köpa bort länken. Annars lägger jag till den automatiskt.

Jag kan även ta emot beställningar på endast en header, ifall du känner att du vill ha lite nytt men inte har möjlighet eller vill ha en hel design.
Här är det dock viktigt att jag vet måtten (bredden) på din blogg, så att jag vet hur stor jag ska göra headerbilden (eftersom jag inte gör en hel design att anpassa den efter).
Och eftersom endast en header kan passa in på olika bloggportaler blir även leveransen lite annorlunda. Eftersom jag endast har kunskaper om kodning inom blogg.se, så kan jag inte leverera headern till dig på samma sätt som en hel design.
Därför kommer jag att göra så att om du beställer bara en header så fixar jag den i Photoshop och skickar den som en vanlig JPEG-bild via mailen, och så lägger du in den på egen hand i din blogg.
Detta alternativ betyder alltså att jag INTE gör några anpassningar i själva designen på din blogg, utan det är endast en headerbild tillverkad i Photoshop som ingår här.

PRIS för endast en header: 200 kr.


Vill du beställa en design av mig, skicka då ett mail där denna information SKA finnas med:
• Bloggadress
• Bloggnamn (alltså vad det ska stå i headern).
• Om du vill att det ska stå någon annan text i headern också, t.ex. ett citat, en beskrivning av din blogg eller liknande.
• Vilken färg/vilka färger du vill ha. Eller om det är någon färg du absolut INTE vill ha.
• Om, och i så fall vilken, informationstext (om dig och/eller bloggen) du vill ha i sidomenyn.
• Vilken bredd du max publicerar på dina bilder i bloggen. (T.ex. "Jag publicerar bilder som är max 700pixlar").
• Bifoga eventuella bilder du vill ha med i designen.
Tänk på att om du vill ha en bild som går över hela designen så får bilden inte vara för liten.

Jag kan även dela upp kategorierna samt arkivet i sidomenyn (typ som jag har), ifall ni vill. Om ni t.ex. har många kategorier eller har bloggat länge (så ni vill dela upp arkivet efter år).
MEN TÄNK PÅ att med den typen av kategorier så läggs det inte till nya allteftersom, utan man måste göra det själv i kodmallarna.

Jag kan även fixa två sidomenyer-designer, om ni vill ha det. Men tänk här på att det blir bäst om man har ganska mycket sidomenymaterial, annars blir sidomeny nr.2 väldigt tom.


SKICKA DIN BESTÄLLNING TILL:
[email protected]


BETALNING
Betalning sker i samband med leveransen av designen.
Jag har två olika betalningsmetoder att erbjuda:
  ♦ Betalning till mitt konto i Handelsbanken.
  ♦ Betalning via Swish.
Du får mer detaljer (kontonummer eller telefonnummer, beroende på vad du valt) när din design är färdig och du godkänt den för leverans.


Välkommen med din beställning!

P.S. Om du beställt en design, så håll gärna lite extra koll på din mail. Designen ligger nämligen kvar på min testblogg tills den blivit godkänd av dig och levererad. Jag kan alltså inte börja på nästa innan den är levererad.


VIKTIGT!!
Jag designar bara till bloggar som ligger hos bloggportalen blogg.se!
Jag designar INTE bloggar som ligger hos andra bloggportalen, som t.ex. Wordpress, Blogger/Blogspot, Devote o.s.v.
Någon gång i framtiden kanske jag kan utöka till Wordpress och Blogger, men för tillfället är jag så dåligt orienterad i deras mallar.
Så... endast BLOGG.SE gäller för tillfället!
Era fantastiska kommentarer!
1

kul lycka till

sv nä verkligen inte har varit sjuk mycket nu på den senaste tiden ja verkligen.

Tacks så mycket

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Nice :)

Svar: :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

vad kul :) jag designar också

Svar: Vad roligt! Ja, visst är det roligt med bloggdesign :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Så kul! Ska komma ihåg det :)

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Har skrollat igenom din blogg lite nu och för det första superfin blogg och för det andra vilka fina bilder du tar! :D
Kram

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min blogg och mina bilder :-D Du är varmt välkommen tillbaka fler gånger :-D
Glad påsk!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Kan man beställa endast header av dig?

Svar: Hade inte tänkt på det innan, men jag kan absolut ta emot beställningar av endast Header.
Dock blir det lite annorlunda angående leverans än med en hel design. Jag behöver veta måtten på bloggen för att veta hur stor jag ska göra bilden (headern). Sedan skickar jag headern som en vanlig jpeg-bild via mailen, och så får man sätta in den själv på sin blogg.

Detta är för att endast en header (som "bara" kräver arbetet i Photoshop och inget kodande i bloggen) kan ju passa in på olika bloggportaler, och eftersom jag tyvärr bara kan koderna här hos blogg.se så skulle det bli svårt för mig att leverera till andra portaler.

Hoppas du förstod något av mitt babblande ;-)

Sammanfattningsvis: Jag kan alltså absolut göra endast en header och sedan skicka den via mail :-)

Pris för en header: 200kr.

Glad påsk!
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Du gör så fina designer, hade jag inte varit nöjd med den jag har hade jag gärna beställt en av dig :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Roligt att höra :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Tack då vet jag! Att lägga in headern kan jag göra själv. Jag kan absolut tänka mig att beställa en header av dig så småningom. Men än vet jag inte hur den ska se ut.

Svar: Vad roligt! Du är varmt välkommen med en headerbeställning när du vill och kan :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Har du något portfolio ?

Svar: Tyvärr inte. Det har, av någon anledning, inte blivit av att jag satt ihop någon portfolio över mina bloggdesigner. Och jag måste tyvärr säga att det nu är så pass länge sedan jag designade att det jag gjort tidigare är "outdated" (alltså för gammalt för att sätta i en portfolio). Dock gör jag alltid designen först och köparen får godkänna den innan leverans och betalning sker. En förbinder sig alltså inte i förväg att köpa designen om en inte blir nöjd :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?