Fototriss /Ett motiv på tre sätt
 
Tänkte att jag skulle vara med på Fototriss den här veckan. Det var inte igår direkt...
Veckans tema är Ett motiv på tre sätt, och jag tänkte att dessa bilder kanske passar in på det. Det är visserligen inte en sak, utan mer ett stilleben, men jag hoppas det går bra ändå.
 
Här kan ni kolla in fler bidrag till veckans Fototriss.
Era fantastiska kommentarer!
Eva
1

Väldigt varierande vinklar, men motivet detsamma :) Snyggt trissat!

Svar: Tack! :-D Det var några veckor sedan jag fotade bilderna, men tyckte de passade så bra på dagens tema :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Härlig och supersnygg triss!
Gillar den massor :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar min Triss :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fantastiska bilder som sprider värme! Fint tolkat!

Ha en skön söndag!

(aha...först nu såg jag att det var du...supersnygg blogg har du! )

Svar: Tack :-D
Ja, jag bytte blogg tidigare i sommar, då jag ville försöka fokusera lite mer på foton än vad den förra bloggen gjorde :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jag gillar den mysiga stämningen som du har fångat. Fin triss! Ha en bra dag! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Bra triss, ser verkligen mysigt ut!

Svar: Tack! Ja, det är verkligen mysigt att på höstkvällarna tända ljus och kura ihop sig med en bra bok :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Mysig triss. Jag gillar verkligen myset och ljusen.

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Som den läslus jag är så gillar jag din andra bild väldigt mycket. Så känns det att sitta med en bra bok en höstmörk kväll...

Svar: Tack :-D
Ja, jag gillar också andra bilden mycket :-) Det är i alla fall något bra med hösten ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Vilken jättefin och varierad triss :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Mysig triss med kaffe, ljus och bok! Perfekt för en skön kväll!

Svar: Tack! Ja, den kombinationen gör verkligen mycket för en mörk höstkväll :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

wow! Läckert triss :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

Fin triss!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

12

Riktigt snygga motiv! Bra trissat!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

13

Så läckert. Gillar helheten och den värmer verkligen nu i hösttider. Den gör sig väldigt bra i svartvit som på första bilden och det är dessutom vädligt läckert med ångan från kaffen som lagt sig som en liten virvel på ytan. Snyggt / Nettan

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, det känns riktigt värmande såhär under mörka höstkvällar. Speciellt som vi haft en sådan extremt regnig höst i år...
P I X E L I E - Erica Pettersson

14

Vilken härlig tolkning...=)

Ha det bra !

Kram Ninni

Svar: Tack! Detsamma :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

15

Åh så himla mysiga bilder! Nu blev jag både fikasugen och inspirerad att tända ljus överallt här hemma! Höstcharm till tusen :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillade bilderna :-D Ja, det är verkligen mysigt med levande ljus och en bra bok under de mörka höstkvällarna :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?