SNÖ!
 
Ikväll började det faktiskt SNÖA! Och där ett tag var det rätt rejält. Hoppas bara att det får ligga kvar tills på tisdag i alla fall. Då temperaturen trots allt ligger runt 0-gradigt (något under) så finns risken att det blir som tidigare under månaden; att det smälter bort efter några timmar.
Men jag håller tummarna!
Era fantastiska kommentarer!
1

Fy fasiken vad jag är avundsjuk. Hade kunnat göra vad som helst för att få ha snö under julen :( Tror seriöst att jag ska flytta norrut eller att vi i framtiden i alla fall har sommarställe uppåt Luleå eller nåt (närhet till flygplats)...

Svar: Ja, jag är riktigt tacksam över att vi fått snö i helgen (det snöade även igår kväll). Förra året behövde vi inte oroa oss för det här med snö på jul, då vi hade mängder nästan hela december. Men i år har det bara varit en massa is och slask, fram till i lördags. Så nu håller jag verkligen tummarna för att det här ska stanna kvar i alla fall tills imorgon :-D
Sommarställe i Piteå kanske ;-) Betydligt mysigare stad och bara 5 mil från Luleå :-D

Hoppas du får en riktigt GOD JUL!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?