A winter wonderland in Piteå
 
Här kommer en till bildbomb med bilder från när jag var ute med kameran igår. Det blev inte att alla publicerades i samband med mitt Fredagsgalleri, då det var så väldigt många bilder.
Och som sagt så måste jag ändå erkänna att det ÄR vackert när naturen ser ut såhär...!
Och helt fantastiskt att köra genom en sådan skog! Jag körde ut mot Bergsviken (ungefär 7 kilometer utanför stan för er som inte är härifrån), så det är där som bilderna är fotade. Ute vid Brukshundsklubben.
Era fantastiska kommentarer!
1

Så fint med all snö!

Svar: Tack! Ja, det är verkligen riktigt vackert ute just nu med all snö, på trädgrenarna, plogkanterna och all orörd snö :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Lika vackert som alltid hos dig. Dina bilder är så underbart vackra.
Jag säger det igen, skulle vilja hoppa IN i dina bilder och vara där. Njuta av allt.
Forografera.
Underbart!!!

Svar: Tack :-D
Ja, som jag också sagt tidigare: Jag skulle gärna skicka över snön härifrån bort till er :-D
Ha det jättebra!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?