Veckans spotlight (v.4)
 
En vecka till har gått av det nya året, och det är dags för den fjärde Veckans spotlight/blogg.
Den här veckan är det bloggen eyepoetry.blogg.se som är Veckans spotlight.
Den här bloggen är för mig ganska nyupptäckt. Det är alltså inte så länge sedan jag klickade mig in på den första gången. Men jag var fast på en gång!
Bloggägaren studerar foto, och hon skapar verkligen helt magiska bilder!
De är väldigt speciella och hon kan verkligen konsten att fånga känslor på bild!
Klicka på bilden eller länken i inlägget, eller länken i sidomenyn, för att komma till bloggen. Ni kommer INTE att ångra er!
Hon skapar magi med sin kamera!
Era fantastiska kommentarer!
1

Mysigt att du delar med dig av dina bloggisar (jag är fortfarande hög på det du skrev om min blogg).
Underbart med alla dessa unga tjejer som tar sådan underbart fina bilder!
jag är såååå impad...
Jag bara gapar när jag ser vad de (NI) åstadkommer o bild och i redigering och i design!!! Erica, jag behöver din hjälp, men vet att du inte är så haj på just blogger. Men ååååå shit vad jag behöver designhjälp!!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar kategorin med Veckans spotlight :-D Tänkte att det kunde vara en bra idé då jag kom på den sådär lagom till nyår.
Tyvärr förstår jag mig inte på Blogspots designmallar. Just nu måste jag ha separat Stilmall och Kodmall (som blogg.se har). Bloggers mallar är på något sätt allt i ett, och jag förstår mig inte riktigt på dem, tyvärr.

Hoppas du får en toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?