Ny (pro)funktion på blogg.se
 
Nyss när jag gick in på min blogg dök det upp en ny funktion på min Översikt, en funktion som tydligen är tillgänglig för PRO-användare.
Och jag måste säga att i alla fall vid första anblicken känns det som en av de BÄSTA sakerna blogg.se har utvecklat (bortsett från svarskommentarsfunktionen) !
 
Funktionen kallas "Bloggsummering" och gör precis vad namnet säger; summerar bloggens senaste vecka.
Man kan se var ens läsare kommer från (hur många procent från vilka delar i Sverige), var ens eventuella internationella läsare kommer från, vilka inlägg som varit populärast, blivit mest kommenterade samt ungefär vid vilken tid på dagen ens läsare klickar sig in på bloggen (alltså när det är mest aktivitet på bloggen, så man vet vid vilken tid man kan se till att ha publicerat nytt material.
 
Tycker det här var en riktigt rolig funktion som jag hoppas är här för att stanna :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Wordpress har haft den funktionen länge. Men kollar det väl nån gång/år.

Svar: Ja, jag kan tänka mig att en sådan funktion redan finns på Wordpress :-) Tror att Blogspot också har någon typ sådan funktion (men är inte säker)... Jag tror Wordpress har typ alla fina funktioner som man kan tänkas vilja ha till sin blogg, så för er är det nog vardagsmat ;-)
"I begynnelsen" på blogg.se kunde man typ skriva inlägg och välja om man ville granska kommentarerna innan de publicerades, så alla funktioner de inför/infört på senaste tiden känns så lyxiga :-D

Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?