Jag och nyheter...
 
Ni som följt min blogg ett tag vet att jag är en stor Nicke Nyfiken; har väldigt svårt att stå emot att prova på när det kommer nya saker/smaker. Även om det är saker jag inte köper framöver så måste jag liksom testa åtminstone en gång... ;-)
Den här gången var det den nya Ballerina Mjölkchoklad som skulle testas. Såg den för ett tag sedan, men faktiskt så har det inte blivit av att köpa den förrän nu (otroligt, eller hur ;-))
 
Min åsikt: Helt okej, men dock ingen riktig sensation. Det var inte så att jag tänkte "åh! Vad god den här var!"
Betydligt godare än Ballerina Choco (vilken jag inte gillar), men de vanliga (Original) är fortfarande bäst.
 
Har ni smakat dessa?
Vad tyckte ni?
Era fantastiska kommentarer!
1

Inte smakat dom men verkar väl goda :)

Svar: Ja, de var helt okej :-) Men för min del är nog originalet fortfarande de bästa :-)
Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag har inte smakat (har t.o.m missat att det kommit en ny smak) men jag älskar ju mjölkchoklad så kanske de vore nåt för mej! Ska kolla nästa gång jag handlar, om de finns.

Svar: Ja, den nya smaken var riktigt god :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag har helt missat att den här smaken existerar! Måste prova någon dag :) Men som du skriver har jag alltid tyckt att originalet är bäst, oavsett vilka nya smaker som kommit :)

Svar: Den var helt okej :-) Betydligt godare än t.ex. Ballerina Choco (tror jag den heter), vilken jag inte gillar. Men precis; originalet är bäst :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?