Nervös helt utan orsak...
Två HELT random bilder...

Bjuder på två bilder så att ni inte ska tröttna helt på min blogg, och/eller tro att jag slutat blogga ;-)
Har tyvärr inte så mycket att blogga om för tillfället, i alla fall skriftligt. Jag har dock en del opublicerade nya bilder att visa :-)
 
Däremot känner jag mig nervös för någonting, och ärligt talat har jag inte en aning om varför! Men fysiskt känns det så; magen känns PRECIS som den känns när jag är otroligt nervös inför något.
Men jag vet inte vad det skulle vara, då jag inte har någonting inplanerat för tillfället. Ingenting. Det finns ingenting jag skulle kunna vara nervös inför!
Och det bara kom/dök upp nu ikväll, för typ några minuter sedan.
Det vore en sak om det varit något jag kommit på/ihåg att jag skulle göra, men det finns inget sådant.
Hoppas det går över snart!
 
Vad hittar ni på såhär en lördagskväll i mitten på oktober?
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?