Bröllopsfotograferingen -Platsen & Dukningen
 
Kom på att jag bara lagt upp första omgången bilder (förberedelserna) från bröllopsfotograferingen i somras.
Så nu kommer äntligen nästa... vilket är en del detaljbilder från dukningen och bilder från hur det såg ut på bröllopsplatsen.
Jag har en hel del bilder även på bröllopsgästerna; men kommer inte att publicera dem, då jag inte vet om det finns de som inte vill vara med på bild såhär på en offentlig blogg. Och jag frågar alltid innan jag lägger ut bilder på andra människor.
 
P.S. Jag är medveten om att jag publicerat detta inlägg i en porträttkategori, utan att det innehåller just porträttbilder. Men det är av den enkla anledningen att jag har en bröllopskategori och det är just den här. Och jag vill gärna ha alla bröllopsrelaterade inlägg i samma kategori.
Ifall ni undrade ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?