Så gullig överraskning!
Förra helgen fick jag ett överraskningspaket. Världens finaste jullåda fylld med en massa små paket. 
Min syster hade gjort en adventskalender; en till var och en av sina syskon!
Så i år får jag öppna paket hela vägen fram till julafton också :-D
Visst var det verkligen gulligt gjort!
Och visst var det en otroligt VACKER jullåda som paketen ligger i!
 
 
Den marmorfärgade ljuslyktan på ljusfatet var en av presenterna i julkalendern. Verkligen omsorgsfullt utvalt utifrån vad jag gillar :-D
Texten på lyktan, om ni inte ser: Be happy for this moment. This moment is your life.
Era fantastiska kommentarer!
1

Men å vad trevligt och mysigt.
Sådant gillar jag. Lådan är jättefin.
OCH dina bilder är förstås också jättefina.

Svar: Ja, visst var det fint :-D Så trevligt med en sådan personlig julkalender!
Och Tack för bildberöm!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vad roligt :D Hade en sådan kalender när jag var barn som jag fick av farmor och det var ju riktigt spännande att öppna en liten en varje dag. :D Vilken fin ljuslykta :D

Svar: Ja, visst var det gulligt :-) Roligt med en sådan kalender! Precis; det blir att man får "dra ut" på det här att öppna presenter hela december :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Men så rart =D

Svar: Ja, visst var det :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vad gulligt av din syster. :)

Svar: Ja, visst var det gulligt gjort!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?