Vita nätter
De sista bilderna från midsommarafton tog jag precis när jag skulle åka hem. Jag bara måste föreviga det härliga ljuset.
Bilderna i detta inlägg är fotade mellan 00:30 och 01:00.
De första, vid stugan, runt halv ett. Och se två sista (alltså de som är fotade i stan) tog jag strax före ett. På natten alltså. Jag körde hem under soluppgången.
Det var LJUVLIGT!
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ja, det är verkligen så underbart vackert och ljust. Fantastiskt. Så vackra bilder från havet också, där ni har er stuga. Ville du inte sova över? Vita nätter är verkligen speciellt, ser fram emot att komma hem och uppleva dem nu.

Svar: Ja, eller hur! Jag ÄLSKAR verkligen ljuset (kan inte sägas för många gånger :-)) De vita nätterna ÄR verkligen något alldeles extra! Ja, nu är det den sista nedräkningen för dig innan Sverigeresan :-)
Nej, det blev inte att sova över den här gången. De flesta gånger brukar jag ta med mig sova-över-grejer (tandborste, nattlinne o.s.v.) ifall att. Men inte den här gången, då jag kände för att åka hem. Dock är ju sommaren lång än så länge :-D

Tack för bildberöm :-) Ja, jag var helt enkelt tvungen att gå ut och knäppa några bilder då jag såg att det var spegelblankt. Vi satt inne, då det var hur mycket mygg som helst. Det verkar bli ett myggår i år... tyvärr. Jag håller dock tummarna att de dör bort i förtid ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Sommarljuset är ju för underbart! :D

Svar: Ja, visst är det fantastiskt!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?