Snackar lite PDOL
Nu är det dags igen.
Det är sista veckan i juli (how did THAT happened??) vilket betyder att det är dags för årets upplaga av PDOL.
Festivalen har startat nu idag, alltså onsdag, så för tillfället sitter jag här och (ofrivilligt) lyssnar på en massa dunkande och sorl utanför min lägenhet. Och då är det som sagt bara onsdag...
Imagine friday night... and saturday night this week...
Dessutom är det ju lönehelg, då det är den 27:e idag och lönen har ramlat in på kontot.
 
Jag spelade i alla fall in en video igårkväll där jag pratade lite grann om just PDOL, så jag lägger in den här i inlägget.
Jag vet att det blivit mycket videos här på bloggen de senaste dagarna och inga riktiga inlägg, men det är helt enkelt så att jag blivit såld på det här med videos och YouTube. Även om jag inte direkt gör några superkvalitetsvideor ännu så tycker jag faktiskt det är jättekul! 
 
 
Om ni undrar varför jag alltid lägger till omslagsbilden under videon här på bloggen så är det för att inlägget ska synas på Bloggspaning. Inlägg utan bilder syns nämligen inte där.
Era fantastiska kommentarer!
Anonym
1

Jättekul att du har börjat lägga ut videos! Alla har varit bra tycker jag :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Ja, jag upptäckte hur roligt det är att spela in videos!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?