Tacolördag
Era fantastiska kommentarer!
1

Gott:D

Svar: Ja, det var riktigt gott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

åh tacos!! Så gott!! :)

Svar: Ja, det var jättegott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Super mumsigt!

Svar: Tack! Ja, det var jättegott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jag tror bestämt det får bli tacos nån dag hemma hos snart också, det var ett tag sen sist. Alltid lika gott!

Svar: Ja, visst är tacos gott :-D Och en tacksam rätt, tycker jag. Enkel att göra samtidigt som den känns lite "festligare" samt att de flesta tycker om den :-)
Kanske blir en bra maträtt att fira in påsklovet för er :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

svar: men tack gulle dig, det var supergott!

du har jättefin blogg! och superfina bilder du med. kram!

Svar: Tack för dina fina ord :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Mmm vad gott! :)

Svar: Tack, jag det var verkligen gott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Gott med tacos!! MUMS

Svar: Ja, det var riktigt gott som lördagsmat :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Åh vad gott!!

Svar: Ja, det var jättegott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Gud så gott!! Och vad fina bilder :)

Svar: Ja, det var riktigt gott :-)
Tack för bildberöm, och Glad Påsk!
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

MUMS! Undrar om man någonsin kan tröttna på tacos? :P

Svar: Ja, det var jättegott!
Bra fråga :-) Tror inte det ;-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?