And the Winter Wonderland continues...
Igår fick jag ett ryck och åkte ut en sväng med kameran under kvällen.
Eller; jag hade faktiskt en tanke på några speciella bilder (vilka jag också tog, men inte är med i detta inlägg) men när det var så vackert ute förlorade jag mitt tidsbegrepp - har dessutom inget armbandsur just nu - och helt plötsligt hade jag varit ute i tre timmar i kylan...
Okej, SÅ kallt var det inte (måste på sin höjd varit några minusgrader), men där mot 22-tiden började det kännas både i fingarna och tårna... ;-)
 
Denna bildbomb är ett urval av de 237 bilder det blev under kvällen den 30:e december 2017.
A good way to finish the year! :-D <3
Det ser sannerligen ut som ett julkort utomhus för tillfället!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Erica, dina bilder alltså!! ÅÅÅÅÅ (var tvungen att gå ur min bloggbubbla och titta in här). Dina bilder är som julkort allihopa. FANTASTISKA!!! Du borde göra en bok på dessa.
Hade du med stativ? Eller är alla tagna "på fri hand"?
WAWAWOOOM så tjusiga!!
Gott Nytt År!!

Svar: Åh! TACK för din fina kommentar! :-D Vad roligt att du gillar bilderna. Det är så roligt att fota när det ser ut såhär :-D
Första bilden, bilderna med bilen, bilderna inne i skogen samt de med lyktorna är fotade handhållet. Resten är fotade med stativ och lite längre slutartid. Så det är både och :-)

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses här i cyberspace 2018! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Alltså WOW!!!! Vilka bilder! Helt otroligt vackra😍 Gott nytt år!

Svar: Tack! Vad glad jag blir av din fina kommentar :-D Och tack,detsamma! Hoppas du haft en bra nyårsafton och att du får en riktigt fin start på 2018!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?