Små solar och lite andra bilder
 
Den här veckan har verkligen våren kommit till oss. Äntligen!
Det är varmt; över tio plusgrader varje dag. Det har varit soligt i flera dagar. Och sist men inte minst... träden har fått ljusgröna "musöron"! *Går omkring med konstanta hjärtögon*
 
Dessutom... dessutom är ju detta en "avhuggen" vecka, vilket betyder att det varit ledig dag idag (torsdag).
Hade i och för sig varit fantastiskt om jag varit ledig klämdagar också, alltså haft långhelg nu. Men så är inte fallet. Jobbar imorgon, eftersom jag jobbar på förskola och de måste ju få mat :-)
Jag klagar dock inte.
Att jobba tre dagar, vara ledig en, jobba en och sedan vara ledig igen är resultatet av en mycket trevlig vecka!
Och snart är det dags igen. Nästa vecka är hel, men efter det är det klämdag måndag, ledig tisdag (nationaldagen) och sedan jobb i tre dagar.
Sedan, kom jag på precis nu, är det två vanliga veckor innan det är dags för midsommarveckan.
Det är helt sjukt vad tiden går!
 
Dessutom har jag fått jobba heltid de senaste två veckorna, så jag kan gott säga att livet leker just nu :-D
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?