Färg eller Svartvitt???
 
 
Snälla, hjälp mig välja! Vet inte om jag gillar dessa bilder bättre i färg eller svartvitt.
Vilka gillar DU bäst?
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Fina båda två, men jag fastnade för dom svartvita versionerna! Jättefint :)

Svar: Tack för ditt svar. Jag gillar också de svartvita. Samtidigt som jag på något sätt dras till den första bilden i färg. Det är därför det är så roligt att höra vad ni läsare tycker :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

OCH jag dras nog mest till de i färg, mest för att färgerna är så bleka. Hela intrycket blir att det är svartvitt, fast med en nyans av färg.

Svar: Tack för din feedback! :-D Då jag har så svårt att bestämma mig för vilka jag gillar är det kul att höra vad ni andra tycker :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag gillar de i färg bäst. Det är mera stämning i dem på nåt sätt.

Svar: Tack för din feedback! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Jag gillar den översta i färg bäst, mest för kontrasten av den täta dimman och den lövtäckta marken med sina robusta, brun/gulorange-färger. Ett plus skulle vara om soptunnan inte fanns där. Men annars älskar jag bilden! Stämningsfull och mysig. Den sista föredrar jag nog i svart/vit.

Du är så duktig, Erica! :-)

Svar: Tack för komplimangen :-D Och ett ännu större tack för din feedback! Jag blir så glad när jag verkligen får feedback på mina bilder av mina läsare! Det hjälper mig att komma framåt i mitt fotograferande :-)
Jag gillar själv också den översta i färg. Tror det är för att färgerna är ganska softade och tillsammans med dimman ger det en speciell känsla. Men som sagt så var jag ändå osäker; därför lade jag ut detta inlägg.

Så igen tackar jag för din feedback!

Hoppas att du får en riktigt mysig helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?