Yellow fall
 
Naturens färger har sannerligen varit extra vackra i höst. Jag kan inte minnas när (eller OM) det ens varit såhär klara och starka höstfärger tidigare.
Det gula har verkligen varit GULT!
Det röda har verkligen varit RÖTT!
Det HAR verkligen varit vackert.
något gott har i alla fall kommit av allt detta regn.
Synd bara att det inte gått vara ute och föreviga allting, på grund av... just det... allt detta REGN!
Men ni får helt enkelt ta mig på mitt ord. Det HAR varit otroligt vackert!
Och det har hållit i sig ovanligt länge.
Så; det är i alla fall något att vara tacksam för :-)
Era fantastiska kommentarer!
An
1

Gud vad härliga bilder!
Jag hann verkligen knappt ta någon bild alls tills stormen kom och gjorde träden fullständigt näck... :C

Svar: Tack! Vad rolig att du gillar mina bilder :-D
Ja, det har sannerligen inte varit lätt att komma sig ut med kameran den här hösten då det BARA regnat. Alla dessa höstbilder, inklusive de dimmiga vattenbilderna, är fotade under en och samma dag. Innan jag fotade dem hade jag inte heller en enda höstbild från i år.

I skrivande stund är det i alla fall soligt här (men också kallt). Hoppas du också får se solen idag. Det tycker jag vi är värda här uppe efter den sommar och höst vi haft...

Trevlig helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ja! Det har verkligen regnat en del! Tyvärr bor jag i Norr och det är minusgrader och ingen sol tyärr :c

Svar: Ja, det kan en lugnt säga ;-) Usch för den här hösten! Jag hade hoppats på en toppenhöst efter den sena våren och usla "sommaren" vi hade...
Såg att du bor i Boden. Kul :-D Är ju inte så långt härifrån Piteå :-) Så här vid kusten har vi i alla fall fått se solen idag, men temperaturen har legat runt 2 grader. Så liiite bättre väder har vi i alla fall haft idag om en jämför med er. Usch för minusgrader!

Hoppas du får en mysig lördagskväll i alla fall :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

super fina bilder

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Ja, det är så otroligt ute nu💕🍁 vackra bilder☺️

Svar: Ja, visst är det! Så fint! Hösten är verkligen vacker -när det inte regnar ;-) Synd att den vackraste delen av hösten sjunger på sista versen nu...
Och tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Så vackra och härliga bilder! Håller med om att det har varit väldigt mycket regn. Även under sommaren har det varit otroliga regnmängder. Men färgerna sen då... så himla vackert när man väl stannar upp och tittar omkring på sin omgivning på alla dessa färgsprakande färger. :-)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Regn ja! SÅ mycket regn som fallit över oss de senaste månaderna. Så typiskt! Vi har ju trots allt så kort sommar/höst som det är...

Men färgerna ja! DE blir sannerligen extra härliga när de får så mycket regn (gäller att hitta det positiva även i det negativa ;-))

Hoppas du haft en mysig helg och att du får en bra start på kommande vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Det har verkligen varit vackra färger och förhoppningsvis är det som är kvar av hösten mindre regnigt :)

Jättefina bilder!

Svar: Ja, visst har det! Så vackert har det varit ute den här hösten! Så synd bara att vi mest fått se det genom fönsterna på grund av allt regn. Detta jobbiga regn!
Precis; önskningen var att vi skulle få mindre regn och mer sol under vad som är kvar av hösten. Det svarade vädret med att när jag vaknade i morse (tisdag) så SNÖADE det! Nog för att jag vet att snön brukar komma ungefär vid den här tidpunkten, men jag hade ändå hoppats att den skulle bli försenad...

Och Tack -vad roligt att du gillade bilderna :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?