The hidden paradise (del 2)
Era fantastiska kommentarer!
1

hej gulle, jag skrev här för att jag skulle köpa en design men ser att du inte gör det för närvarande. Vet du någon som gör? Du är jätteduktig :)

Svar: Hej och TACK för din kommentar :-)
Nej, just nu tar jag tyvärr inte emot designbeställningar. Har inte varit inne i ”svängen” med bloggdesigner på ett par år, så tyvärr har jag ingen särskild koll på vilka som gör designer för tillfället.
Lycka till i alla fall!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Nemän, ett ställe man kanske borde åka till? Är ju bara 50 minuter till Piteå iaf xD

Svar: Ja, det är ett riktigt vackert ställe.
Dessutom är det varken skyltat dit (ligger en bit in i skogen) eller att platsen tas upp bland ”turistställen att besöka”, så det är aldrig trångt där (går däremot googla) :-)
Det kan som sagt vara svårt att hitta, men gör en väl det ångrar en sig inte! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vackert :)

Svar: Tack! Ja, det är verkligen en vacker plats :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?