Right here right now
Under kvällen i lördags tog jag med mig kära Canon och begav mig ut på fotopromenad mitt i brinnande Gyllene timmen. Jag gick egentligen inte särskilt långt hemifrån; ett par kilometer bara. Men däremot tog det flera timmar... Blir ju liksom lätt så när Canon följer med ut ;-P
Blev dock så pass mycket bilder att jag kommer dela upp dem på två inlägg. Det ena, alltså det här, kommer upp nu och det andra imorgon bitti.
 
Planen var inte att detta skulle bli ett textinlägg, så jag tycker vi går över till bilderna istället.
Såhär såg det alltså ut hos oss i Piteå under lördagen den 1:a juni 2019...
Har dock kommit fram till varför jag inte fotar lika ofta nuförtiden... Det är helt enkelt för att det känns så tråkigt nästan varje gång jag använder kameran.
Inte att fota. Jag älskar fortfarande fotografering!
MEN det känns verkligen som om jag fotar exakt samma motiv precis hela tiden nu. Samma motiv som jag redan fotat femtioelva miljoner gånger. Det känns som om alla bilder jag tar ser exakt likadana ut.
Jag.Behöver.Miljöombyte!!
 
Jag älskar att titta ner här! Står på Nygatan, på bron över bilvägen som går mot LF arena och sen Djupviken.
 
Kårhuset vid Musikhögskolan (Institutionen för musik & media, LTU), Piteå.
 
På området bakom dessa träd ligger min nuvarande arbetsplats.
Ett område jag absolut även skulle kunna tänka mig att bo på!
 
En gullig liten kissekatt som strök runt på Annelund.
 
Allén nästan vid min arbetsplats.
 
 
Fortsättning följer...
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?