Best of 2012, January - June (MASSIV bildbomb!)
 
Även om det faktiskt hänt en del i mitt liv under 2012 så har det inte hänt sååå mycket att jag skulle kunna fylla ett textinlägg med en årssammanfattning. I text blir det trots allt rätt likadant...
Därför tänkte jag att jag gör en årssammanfattning där jag lägger ut mina favoritbilder från året. Men det gör kanske inget ;-)
Däremot vissa händelser, t.ex. bilderna på nykameran, fick vara med för att det var så stort i mitt liv.
 
Även om jag gallrat väldigt mycket bland årets bilder så blev det trots allt en väldig bildbomb. Därför delar jag upp dem, först januari-juni och sedan juli-december.
 
Måste bara säga att jag fick en GRYM sommarlängtan av att knåpa ihop detta inlägg...
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?