Rådhustorget och lite övriga bilder
 
Och så hade jag även några bilder från Rådhustorget, bland annat från den stora julgranen där.
Det känns nästan som om vädret "ville vara lite extra snäll" mot mig i år. Nästan som att det kände på sig att det var första julen tillsammans med min nya drömkamera... Kan inte vara mer juligt än det varit hittills i år, tycker jag i alla fall :-)
 
Update: Såg att jag skrivit fel på en av granbilderna. Det är på Rådhustorget, och inte Byxtorget som den granen står. Har ändrat det såhär i texten, men ids inte ändra bildtexten, då jag bara sparat den som JPEG och inte som Photoshopdokument. Hoppas ni har överseende med det.
Ville bara meddela detta, så om det finns någon Pitebo som läser här vet ni att jag vet vilket som är vilket av torgen...
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättefina bilder!

Svar: Tack :-D
Hoppas du haft en fin tredje advent!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej Erica!
Jag tittar in lite da och da pa din blogg och jag älskar dina otroligt vackra bilder!
Jag försökte kommentera ett flertal ganger pa din gamla blogg, men mina kommentarer publicerades aldrig, vet ej varför. Men nu gör jag ett nytt försök och hoppas det fungerar!
Kramar

Svar: Hej! Och TACK för bildberöm :-D
Ja, tyvärr brukar blogg.se ha lite problem med just kommentatorsfunktionen ibland. Men jag tror att det ska fungera bättre nu sedan de gjorde om bloggverktyget. Jag är alltid inloggad på mitt konto när jag kommenterar. Därför har jag inte så stor koll på hur det är att kommentera "utifrån", men som sagt så tror jag det går hyfsat just nu :-)

Hoppas du får en toppenvecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Vilka fina bilder, Erica.
Underbart fina.
Verkligen jul i småstaden.
OCH vilken vacker gran! OCH all snö därtill-
Tjusigt är det!
Ha en bra måndag!!

Svar: TACK :-D Ja, det blev en hel del bilder från julshoppingen i lördags.
Och juligt känns det verkligen inne i Småstaden, speciellt med alla ljusslingor i taket. Det är börjat hänga upp ljusslingor ute också, men där tycker jag det var juligare som det var förut. Då brukade de hänga upp typ "grangirlanger" med ett stort rött hjärta i mitten.

Ha en toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?