Nöjd och glad bil
 
Kom ganska precis hem. Direkt efter jobbet idag åkte jag till Hortlax där pappa hjälpte mig att fixa lite saker med bilen. Så nu har den fått tillbaka det fjärde vinterdäcket (efter punkteringen igår), en ny fläktrem, en ny vindrutetorkare samt påfyllnad av olja. Det sistnämnda kan jag faktiskt själv också, men tänkte passa på när jag var i Hortlax där det finns både garage och bättre lyse.
 
Det var en fröjd att köra tillbaka hem sedan :-) Inte det minsta tjutande trots att jag körde både fram -och bakrutevärme. Och sikten genom vindrutan var så bra med en ny fräsch vindrutetorkare!
 
En liten update angående vädret är att det blev uppehåll tidigare ikväll, men har återigen tagit vid att snöa. Ganska mycket dessutom, så det fortsätter lägga sig snabbt. Men jag tycker mest det är mysigt just nu, speciellt när man sitter inne och tittar ut ;-)
Men ärligt talat så kan jag inte låta bli att tycka om att vara ute i snöväder också.
Men som sagt; fråga mig igen i April vad jag tycker om snön...
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?