Årets adventsljusstake
 
Den adventsljusstake jag tidigare haft är en gammal, vanlig som jag hittade hos mamma och pappa i samband med att jag flyttade. Den är väldigt traditionsenlig, och då jag älskar jultraditioner har jag hållit fast vid den; fram tills nu.
Den här julen kände jag för att ha en nyare ljusstake. Därför köpte jag hem en vit adventslåda, vitmossa (eller lav är det väl egentligen), några små julgranspollor och fyra blockljus.
Resultatet ser ni på bilderna :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Vackert, vackert och dina bilder är så fina och skarpa.
Som alltid.
Jag tycker det är helt Ok att byta vissa julgrejjer ibland. Din nya adventsslåda är ju så fin. jag skulle själv vilja ha en sådan.

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
Ja, det är roligt med något nytt ibland även om man är väldigt traditionsbunden :-)
Ja, jag gillade just den adventslådan. Hittade den på Presenten, en liten prylbutik här i Piteå. Tycker de har väldigt mycket snyggt just nu, då de har mycket i min typ av inredningsstil -chabby chic, romantiskt lantligt :-)
Trevlig första advent-helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?