Can money buy happiness?
 
Sometimes...
♥ ♥ ♥
Era fantastiska kommentarer!
1

Jamen se där!! Vad tycker du om den, Erica??
Jag älskar min 4s. Bilderna blir ju helt OK. Ladda ner Camera +!! TOP of the line. Den appen är den enda jag fotograferar med.
Min Telefon har bara 16 gig. USCH, den är full nu. Kan inte ladda ner ngt mer. Till nästa ggn är det jag som skaffar den fetaste lur man kan ha, iphone då också. Men jag står inte på tur att uppgradera. Peter är först.

Svar: Ja, det blev en iPhone, och jag älskar den redan! :-D
Speciellt som min gamla telefon var en billig 200-kronors, så känns den här som rena lyxen :-) Min är också på 16GB, men det räcker för mina behov, i alla fall just nu. Får väl se hur snabbt jag fyller den ;-) Kollade in Camera+ men har inte laddat ner den än. Instagram var den första app jag laddade ner ;-) Har varit så nyfiken på den då den verkat vara så populär, så jag kunde inte vänta ;-)

Ska bli intressant att se hur länge det tar innan jag också är beroende av denna telefon, som alla andra... Har en känsla att det inte kommer att ta så lång tid ;-)

Trevlig helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Haha, ja jag var lika lycklig när jag fick min! Hur har man kunnat leva utan, det är det jag undrar nu. : )

Svar: Det förstår jag! Jag känner mig hur glad som helst över min :-D
Vi får väl se hur länge (snabbt) det tar för mig att bli beroende ;-)
Trevlig helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?