Första
 
Jag kunde inte hålla mig.
Har ju sagt att jag ska julpynta på lördag (i och med att jag vill ha en heldag när jag gör det och inte klämma in det på kvällarna efter jobbet).
Men då jag köpt en ny fönsterstjärna idag så kunde jag inte låta bli att ställa den på plats ;-)
 
Vet inte vad det är med mina fönster, men det känns som om de "slukar" saker. Nästan hur mycket man än har så syns det knappt utifrån... Men just den här stjärnan är hyfsat stor, så det kommer se bra ut utifrån också :-)
 
Åh, ser verkligen fram emot lördagen nu!
Era fantastiska kommentarer!
1

Härligt Erica! Tycker de där stjärnorna är så fina. Jag skulle önska att de hade funnits här också.
Men nej...
Sov så gott!!

Svar: Tack :-) Ja, jag gillar på ett sätt de stjärnorna. Har inte varit så förtjust i dem tidigare, mest för att de inte hört lika mycket till vad som är JUL för mig (bara rött och traditionellt). Men köpte en, och den passade riktigt bra i mitt fönster :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?