Klagar av mig lite för att kunna tänka positivt resten av dagen
 
Alltså. Jag fattar det inte!
Nu har det varit underbart väder, med strålande sol HELA veckan. Helt underbart. Och så fort helgen kommer blir det som förbytt och istället är det övermulet och regnigt...
Ibland känns det som om vädret "gör det med flit" bara för att jag ALDRIG ska få fotografera! Helgerna är ju de enda dagarna då jag är ledig, och jag hinner inte ut efter jobbet på vardagarna då det är mörkt när jag åker dit på morgonen och mörkt då jag åker hem klockan 16:00.
 
Den här veckan känns det inte som om jag skulle stört mig lika mycket på dagens väder ifall det varit så hela veckan. Men i och med att det faktiskt varit STRÅLANDE väder måndag till fredag, för att totaländras idag (lördag) känns det väldigt deprimerande!
 
Nu VET jag att jag är väldigt negativ, och jag ber om ursäkt för det. Kan inte hjälpa det just nu.
Men just nu känns det som om vintern kommer bli extra varm, bara för att vi ska vara tvungna stå ut med att det regnar ett HELT ÅR i sträck!
 
       Hösten 2011 - Regnade bort, bokstavligen.
       Vintern 2012 - Hyfsat normal vinter, trots allt.
         Våren 2012 - Typ en vecka kort...(Maj)
  Sommaren 2012 - Regnade bort, med medeltemperatur på typ 15-16 grader...
        Hösten 2012 - Regnade bort, bokstavligen.
Vintern 2012/2013 - Har en JOBBIG känsla av att den kommer REGNA bort den med...
 
Jag KLARAR snart inte av mer! Vi behöver solens energi för att överleva!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?